Με λίγα λόγια

Τι είναι το The Jewellery Box;

Diamonds are forever, αλλά το ίδιο δεν ισχύει και για τα υπόλοιπα κοσμήματα; Το The Jewellery Box είναι ένα συνδρομητικό κουτί, που φέρνει στην πόρτα σου, tailor made κοσμήματα, από αγαπημένους Έλληνες σχεδιαστές.

Κάθε κουτί και ένας διαφορετικός σχεδιαστής. Έμπνευση, μοναδικότητα και τα καλύτερα υλικά, συνδυάζονται, περιπλέκονται και δημιουργούν κοσμήματα που δε θα θέλεις να το αποχωριστείς ποτέ!

Θυμάσαι το συναίσθημα του να σου κάνουν μια όμορφη έκπληξη; Αυτό θέλουμε να νιώθεις, κάθε φορά που το The Jewellery Box βρίσκεται στα χέρια σου! Κάθε κουτί, ανάλογα με τη συνδρομή που θα επιλέξεις, περιλαμβάνει από ένα έως τρία κοσμήματα, ενός Έλληνα σχεδιαστή.

Εσύ κλείσε τα μάτια, άνοιξε το κουτί και SURPRISE!!!

Πώς θα το αποκτήσω;

Με τρία απλά βήματα!

1

Διάλεξε το Box που σου ταιριάζει!

Αποφάσισε ένα, δυο ή τρία κοσμήματα.
2

Κάνε εγγραφή!

Κάνε εγγραφή στο box της αρεσκείας σου με μια εποχιακή, εξάμηνη ή ετήσια συνδρομή.
3

Περίμενε το κουτί στην πόρτα σου!

Χαλάρωσε στον καναπέ σου και περίμενε το κουτί να έρθει στην πόρτα σου.
Με λίγα λόγια

Ποιοι Είμαστε και Τι κάνουμε;

Το The Jewellery Box είναι μία εταιρεία της Hangover Media.
Κάθε 3 μήνες, έρχεται στην πόρτα σου με μία επιλογή από χειροποίητα κοσμήματα, ο αριθμός των οποίων διαφέρει ανάλογα με το box που έχεις επιλέξει. (Μικρό Box, Μεσαίο Box, Μεγάλο Box, με αντίστοιχα ένα, δύο ή τρία κοσμήματα).

Μπορώ να διαλέξω τι θα έχει μέσα;

Το The Jewellery Box έρχεται στην πόρτα σου με κοσμήματα έκπληξη! Το τι θα έχει μέσα το μεγάλο μας box, περιγράφεται σε ειδική σελίδα του site. Αν επιλέξεις κάποιο από τα μικρότερα, θα πάρεις τυχαία επιλογή από αυτά που είναι στο μεγάλο!

Έχω αλλεργία, μπορώ να τη δηλώσω;

Κατά τη δημιουργία λογαριασμού, αλλά και κατά την παραγγελία, έχουμε ειδικό πεδίο για να μας πεις αν έχεις κάποια αλλεργία. Φυσικά καθώς τα προϊόντα δεν παράγονται από εμάς αλλά από άλλους designers, δεν ευθυνόμαστε για τυχόν παρενέργειες.

Μου αρέσει κάποιο από τα παλιότερα boxes, μπορώ να το προμηθευτώ;

Κατά περίπτωση, ολόκληρα τα παλιότερα boxes ή μεμονωμένα προϊόντα, μπορεί να βρίσκονται διαθέσιμα στο eshop του The Jewellery Box. Δυστυχώς δεν είναι βέβαιο πως θα υπάρχουν τα πάντα, καθώς τα προϊόντα είναι φτιαγμένα αποκλειστικά για το box μας.

Πώς δημιουργώ έναν νέο λογαριασμό;

Για να δημιουργήσεις εύκολα και γρήγορα τον λογαριασμό σου, κάνε απλώς κλικ στην ενότητα «Σύνδεση / Εγγραφή»! Συμπλήρωσε τα απαραίτητα στοιχεία και τη συνδρομή που προτιμάς και σε λίγα λεπτά θα έχεις τον καινούριο σου λογαριασμό!

Ξέχασα τον κωδικό μου, τι πρέπει να κάνω;

Been there, done that! Κατά την είσοδό σου στην ενότητα «Ο Λογαριασμός μου», πληκτρολόγησε το email σου και αμέσως θα λάβεις έναν νέο κωδικό!

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Τα προσωπικά σου δεδομένα είναι απόλυτα ασφαλή και κρυπτογραφημένα. Το thejewellerybox.gr χρησιμοποιεί SSL 128bit, το οποίο μας παρέχει η COMODO. (Δεν έχει πολύ σημασία αν τα παραπάνω σου φαίνονται κινέζικα! Σημασία έχει ότι τα κοσμήματά μας, δεν είναι!) Αναλυτικά για τα προσωπικά δεδομένα, θα βρεις εδώ:https://thejewellerybox.gr/prostasia-prosopikon-dedomenon/

Συνήθεις ερωτήσεις

Διέκοψα τη συνδρομή μου, τι γίνεται με το λογαριασμό μου;

Αφενός λυπούμαστε πολύ που διέκοψες τη συνδρομή σου. Ωστόσο, τα στοιχεία του λογαριασμού σου διατηρούνται, ώστε αν αλλάξεις γνώμη, να μη χρειαστεί να κάνεις εγγραφή από την αρχή. Αν δε θέλεις να υπάρχουν τα στοιχεία σου, ζήτησε “διαγραφή λογαριασμού”.

Τρόπος πληρωμής

Μπορείς να πληρώσεις τη συνδρομή σου μέσω χρεωστικής – πιστωτικής κάρτας, με το ασφαλές σύστημα πληρωμών που μας παρέχει η Τράπεζα EUROBANK.

Κάθε πότε θα χρεώνεται ο λογαριασμός μου;

Ο λογαριασμός σου χρεώνεται μία φορά, για το σύνολο της παραγγελίας σου.

Μπορώ να αγοράσω 2 συνδρομές ταυτόχρονα;

Φυσικά και μπορείς να έχεις όσες συνδρομές θέλεις, ταυτόχρονα! Και επειδή μας αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, επικοινώνησε μαζί μας για να σου ανταποδώσουμε την αγάπη!

Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α;

Ναι, οι τιμές είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.

Μπορώ να κάνω δώρο τη συνδρομή μου;

Φυσικά! Jewelleries are forever, το ίδιο και οι φιλίες! Μια συνδρομή στο The Jewellery Box είναι ιδανικό δώρο!

 

Μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;

Φυσικά και μπορείς, αν και θα λυπηθούμε πολύ που δε θα λαμβάνεις πια τα όμορφα boxes μας. Πιο συγκεκριμένα, έχεις το δικαίωμα ακύρωσης της συνδρομής έως και 7 ημέρες από την έναρξή της (αρχική εγγραφή), αρκεί το πρώτο box μας που θα λάβεις να μην έχει ανοιχτεί και να είναι σε καλή κατάσταση! Σε αυτή την περίπτωση, επικοινώνησε μαζί μας για να ακυρώσουμε τη συνδρομή σου στο [email protected] και να σου επιστρέψουμε μέρος των χρημάτων (όλο το ποσό, εκτός από τα μεταφορικά που δυστυχώς, δεν επιστρέφονται!).  Εάν έχεις επιλέξει εξάμηνη ή ετήσια συνδρομή, έχουν περάσει οι 7 ημέρες και έχεις λάβει κανονικά το πρώτο box, δεν προβλέπεται ακύρωση συνδρομής ή επιστροφή χρημάτων.

Πώς μπορώ να κάνω unsubscribe από το newsletter;

Γιατί να κάνεις unsubscribe από ένα newsletter τόσο διακριτικό και καλοφτιαγμένο όπως του The Jewellery Box; Θα μας λείψεις, ωστόσο για να κάνεις unsubscribe, απλά κάνε click, στο κάτω μέρος του newsletter, στο κουμπί «unsubscribe».

Μπορώ να στείλω το κουτί μου σε διαφορετική διεύθυνση;

Τα jewellery boxes αγαπούν τις βόλτες! Κάθε φορά που βάζεις μια νέα διεύθυνση, ένα box γνωρίζει έναν νέο προορισμό! Άρα ναι, φυσικά και μπορείς να το στείλεις σε άλλη διεύθυνση!

Μέθοδος αποστολής

Η αποστολή γίνεται μέσω της εταιρίας courier SPEEDEX, με χρέωση που είναι ενσωματωμένη στην τελική τιμή!

Δεν παρέλαβα το κουτί μου, τι πρέπει να κάνω;

Φαίνεται πως το box σου… κάνει τη βόλτα του πριν βρεθεί στα χέρια σου! Επικοινώνησε μαζί μας και θα βρούμε τη λύση ώστε να το φέρουμε κοντά σου! Σε κάθε περίπτωση, αν η εταιρεία courier δεν μπορεί να σε βρει, θα μας επιστρέψει το box. Αν απαιτείται επαναληπτική αποστολή, θα χρειαστεί να πληρώσεις τα 3€ που αντιστοιχούν στο shipping and handling.

Μένω εκτός Ελλάδας, τι κάνω;

Δυστυχώς το The Jewellery Box ταξιδεύει μόνο εντός Ελλάδας.

Το κουτί μου έφτασε χτυπημένο, τι μπορώ να κάνω;

Τι θυμάσαι από Πρώτες Βοήθειες; Μην κάνεις τίποτα (κυριολεκτικά)! Επικοινώνησε αμέσως με τον άνθρωπο από την εταιρία courier, για να στο αντικαταστήσουμε! Μην ανοίξεις το κουτί καθώς μετά, δε θα είναι δυνατή η αντικατάστασή του!

Πότε μπορώ να επιστρέψω το κουτί μου;

Αν το κουτί δεν έχει ανοιχτεί, μπορείς να μας το επιστρέψεις αμέσως, επικοινωνώντας το στην εταιρεία courier που στο παρέδωσε. Εναλλακτικά στο [email protected].

Άνοιξα το κουτί και δε με ικανοποιεί, τι κάνω;

Προσπαθούμε να έχουμε πάντα τα πιο καλόγουστα κοσμήματα, τα οποία επιλέγουμε πολύ προσεκτικά. Λυπούμαστε πολύ που έκπληξή μας δε σου αρέσει για οποιοδήποτε λόγο (δεν είναι δα και σοκολάτα). Μήπως είναι μια καλή ευκαιρία να κάνεις ένα δώρο ή να χρησιμοποιήσεις το κόσμημα με άλλο τρόπο (Βλ. μπρελόκ, διακοσμητικό;) Μακάρι το επόμενο Jewellery Box να είναι πιο ταιριαστό στο στιλ και το γούστο σου!
Αν η παραγγελία ήρθε λάθος (π.χ. 2 ίδια κοσμήματα) ή κάποιο προϊόν ήταν χτυπημένο ή χαλασμένο, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο [email protected] και θα τα διορθώσουμε όλα!

Πώς μπορώ να επιστρέψω το κουτί μου;

Αν το κουτί δεν έχει ανοιχτεί, μπορείς να μας το επιστρέψεις επικοινωνώντας στο [email protected].

Δες τι έχει μέσα!

Μάθε περισσότερα