Είμαστε εδώ για να λύσουμε όλες σου τις απορίες.

Καλά, δεν είναι ακριβώς έτσι.
Είμαστε εδώ και για να σου προσφέρουμε όμορφα κοσμήματα, αλλά και να σου λύσουμε τις απορίες!

Συνήθεις ερωτήσεις

ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ποιοι Είμαστε και Τι κάνουμε;

Το The Jewellery Box είναι ένα project της Hangover Media (ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ Γ. – ΓΚΡΙΤΖΑΛΑΣ Γ. ΟΕ).
Κάθε 3 μήνες, έρχεται στην πόρτα σου με μία επιλογή από χειροποίητα κοσμήματα, ο αριθμός των οποίων διαφέρει ανάλογα με το ποιο box  που έχεις επιλέξει. (Μικρό Box, Μεσαίο Box, Μεγάλο Box, με αντίστοιχα ένα, δύο ή τρία κοσμήματα).

Μπορώ να διαλέξω τι θα έχει μέσα;

Το The Jewellery Box έρχεται στην πόρτα σου με κοσμήματα έκπληξη! Το τι θα έχει μέσα το μεγάλο μας box, περιγράφεται σε ειδική σελίδα του site. Αν επιλέξεις κάποιο από τα μικρότερα, θα πάρεις τυχαία επιλογή από αυτά που είναι στο μεγάλο!

Έχω αλλεργία, μπορώ να τη δηλώσω;

Κατά τη δημιουργία λογαριασμού, αλλά και κατά την παραγγελία, έχουμε ειδικό πεδίο για να μας πεις αν έχεις κάποια αλλεργία. Φυσικά καθώς τα προϊόντα δεν παράγονται από εμάς αλλά από άλλους designers, δεν ευθυνόμαστε για τυχόν παρενέργειες.

Μου αρέσει κάποιο από τα παλιότερα boxes, μπορώ να το προμηθευτώ;

Κατά περίπτωση, ολόκληρα τα παλιότερα boxes ή μεμονωμένα προϊόντα, μπορεί να βρίσκονται διαθέσιμα στο eshop του The Jewellery Box. Δυστυχώς δεν είναι βέβαιο πως θα υπάρχουν τα πάντα, καθώς τα προϊόντα είναι φτιαγμένα αποκλειστικά για το box μας.
ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

Τρόπος πληρωμής

Μπορείς να πληρώσεις τη συνδρομή σου μέσω χρεωστικής – πιστωτικής κάρτας, με το ασφαλές σύστημα πληρωμών που μας παρέχει η Τράπεζα EUROBANK.

Κάθε πότε θα χρεώνεται ο λογαριασμός μου;

Ο λογαριασμός σου χρεώνεται μία φορά στην έναρξη της συνδρομής, για το σύνολο της παραγγελίας σου.

Μπορώ να αγοράσω 2 συνδρομές ταυτόχρονα;

Φυσικά και μπορείς να έχεις όσες συνδρομές θέλεις, ταυτόχρονα! Και επειδή μας αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, επικοινώνησε μαζί μας για να σου ανταποδώσουμε την αγάπη!

Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α;

Ναι, οι τιμές είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.

Μπορώ να κάνω δώρο τη συνδρομή μου;

Φυσικά! Jewelleries are forever, το ίδιο και οι φιλίες! Μια συνδρομή στο The Jewellery Box είναι ιδανικό δώρο!

Μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;

Φυσικά και μπορείς, αν και θα λυπηθούμε πολύ που δεν θα λαμβάνεις πια τα όμορφα boxes μας. Πιο συγκεκριμένα, έχεις το δικαίωμα ακύρωσης της συνδρομής έως και 14 ημέρες από την έναρξή της (αρχική εγγραφή), αρκεί το πρώτο box μας που θα λάβεις να μην έχει ανοιχτεί και να είναι σε καλή κατάσταση! Σε αυτή την περίπτωση, επικοινώνησε μαζί μας για να ακυρώσουμε τη συνδρομή σου στο [email protected] και να σου επιστρέψουμε μέρος των χρημάτων (όλο το ποσό, εκτός από τα μεταφορικά που δυστυχώς δεν επιστρέφονται!).  Εάν έχεις επιλέξει εξάμηνη ή ετήσια συνδρομή, έχουν περάσει οι 14 ημέρες και έχεις λάβει κανονικά το πρώτο box, δεν προβλέπεται ακύρωση συνδρομής ή επιστροφή χρημάτων.
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

Πώς δημιουργώ έναν νέο λογαριασμό;

Για να δημιουργήσεις εύκολα και γρήγορα τον λογαριασμό σου, κάνε απλώς κλικ στην ενότητα «Σύνδεση / Εγγραφή»! Συμπλήρωσε τα απαραίτητα στοιχεία και τη συνδρομή που προτιμάς και σε λίγα λεπτά θα έχεις τον καινούριο σου λογαριασμό!

Ξέχασα τον κωδικό μου, τι πρέπει να κάνω;

Been there, done that! Κατά την είσοδό σου στην ενότητα «Ο Λογαριασμός μου», πληκτρολόγησε το email σου και αμέσως θα λάβεις έναν νέο κωδικό!

Έχω πρόβλημα σύνδεσης στον λογαριασμό μου.

No problem! Επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected] και θα σε εξυπηρετήσουμε asap!

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Τα προσωπικά σου δεδομένα είναι απόλυτα ασφαλή και κρυπτογραφημένα. Το thejewellerybox.gr χρησιμοποιεί SSL 128bit, το οποίο μας παρέχει η COMODO. (Δεν έχει πολλή σημασία αν τα παραπάνω σου φαίνονται κινέζικα! Σημασία έχει ότι τα κοσμήματά μας, δεν είναι!) Αναλυτικά για τα προσωπικά δεδομένα, θα βρεις εδώ: https://thejewellerybox.gr/prostasia-prosopikon-dedomenon/

Πώς μπορώ να κάνω unsubscribe από το newsletter;

Γιατί να κάνεις unsubscribe από ένα newsletter τόσο διακριτικό και καλοφτιαγμένο όπως του jewellery box; Θα μας λείψεις, ωστόσο για να κάνεις unsubscribe από το newsletter, κάνε click, στο κάτω μέρος του newsletter, στο κουμπί «unsubscribe».

Διέκοψα τη συνδρομή μου, τι γίνεται με το λογαριασμό μου;

Αφενός λυπούμαστε πολύ που διέκοψες τη συνδρομή σου. Ωστόσο, τα στοιχεία του λογαριασμού σου διατηρούνται, ώστε αν αλλάξεις γνώμη, να μη χρειαστεί να κάνεις εγγραφή από την αρχή. Αν δεν θέλεις να υπάρχουν τα στοιχεία σου, ζήτησε “διαγραφή λογαριασμού”.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 

Το κουτί μου έφτασε χτυπημένο, τι μπορώ να κάνω;

Τι θυμάσαι από Πρώτες Βοήθειες; Μην κάνεις τίποτα (κυριολεκτικά)! Επικοινώνησε αμέσως με τον άνθρωπο από την εταιρία courier, για να σου το αντικαταστήσουμε! Μην ανοίξεις το κουτί καθώς μετά, δεν θα είναι δυνατή η αντικατάστασή του!

Πότε μπορώ να επιστρέψω το κουτί μου;

Αν το κουτί δεν έχει ανοιχτεί, μπορείς να μας το επιστρέψεις αμέσως, επικοινωνώντας το στην εταιρία courier που στο παρέδωσε. Εναλλακτικά επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected].

Πώς μπορώ να επιστρέψω το κουτί μου;

Αν το κουτί δεν έχει ανοιχτεί, μπορείς να μας το επιστρέψεις επικοινωνώντας στο [email protected].

Άνοιξα το κουτί και δε με ικανοποιεί, τι κάνω;

Προσπαθούμε να έχουμε πάντα τα πιο καλόγουστα κοσμήματα, τα οποία επιλέγουμε πολύ προσεκτικά. Λυπούμαστε πολύ που η έκπληξή μας δεν σου αρέσει για οποιοδήποτε λόγο (δεν είναι δα και σοκολάτα). Μήπως είναι μια καλή ευκαιρία να κάνεις ένα δώρο ή να χρησιμοποιήσεις το κόσμημα με άλλο τρόπο (Βλ. μπρελόκ, διακοσμητικό;) Μακάρι το επόμενο jewellery box να είναι πιο ταιριαστό στο στιλ και το γούστο σου!
Αν η παραγγελία ήρθε λάθος (π.χ. 2 ίδια κοσμήματα) ή κάποιο προϊόν ήταν χτυπημένο ή χαλασμένο, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο [email protected] και θα τα διορθώσουμε όλα!
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Μπορώ να στείλω το κουτί μου σε διαφορετική διεύθυνση;

Τα jewellery boxes αγαπούν τις βόλτες! Κάθε φορά που βάζεις μια νέα διεύθυνση, ένα box γνωρίζει έναν νέο προορισμό! Άρα ναι, φυσικά και μπορείς να το στείλεις σε άλλη διεύθυνση!

Μέθοδος αποστολής

Η αποστολή γίνεται μέσω της εταιρίας courier SPEEDEX, με χρέωση που είναι συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή!

Δεν παρέλαβα το κουτί μου, τι πρέπει να κάνω;

Φαίνεται πως το box σου… κάνει τη βόλτα του πριν βρεθεί στα χέρια σου! Επικοινώνησε μαζί μας και μαζί, θα βρούμε τη λύση να το φέρουμε κοντά σου! Σε κάθε περίπτωση, αν η εταιρία courier δε μπορεί να σε βρει, θα μας επιστρέψει το box. Αν απαιτείται επαναληπτική αποστολή, θα χρειαστεί να πληρώσεις τα 3€ που αντιστοιχούν στο shipping and handling.

Μένω εκτός Ελλάδας, τι κάνω;

Δυστυχώς το The Jewellery Box ταξιδεύει μόνο εντός Ελλάδας.